پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251133
دليل امتناع معلمان و دانش‌آموزان از واکسن زدن پيگيري شود/ عادي‌انگاري، آمار ابتلا به کرونا را افزايش مي‌دهد
تاریخ انتشار : 1400/09/14 09:03:05
نمایش : 1239
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در بحث واکسيناسيون معلمان و دانش‌آموزان بايد مجموعه آموزش و پرروش علل امتناع افرادي که براي تزريق واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند را به صورت مدرسه به مدرسه پيگيري کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري در جلسه پيگيري مصوبات ستاد کروناي چهارمحال و بختياري که پس از ارتباط ويدئو کنفرانسي با ستاد ملي کرونا برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات اين ستاد بايد با جديت توسط اعضا دنبال شود.
 
وي افزود: هر دستگاهي بايد وظيفه‌ محول شده را به نحو احسن و با حساسيت پيگيري کند و گزارش دقيقي از عملکرد خود ارائه دهد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه شيب ابتلا به کرونا در استان کاهشي است، گفت: اما آمار فوت يک نفر در شبانه‌روز نيز زياد است و بايد تلاش کنيم با فرهنگ‌سازي و اغناي مردم به تزريق واکسن و رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي اين عدد را به صفر برسانيم.
 
حيدري ادامه داد: در بحث واکسيناسيون معلمان و دانش‌آموزان بايد مجموعه آموزش و پرروش علل امتناع افرادي که براي تزريق واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند را به صورت مدرسه به مدرسه پيگيري کند.
 
وي با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمان در ايام شيوع ويروس کرونا، بيان کرد: اين قشر در اين ايام زحمات بسياري را متحمل شدند و در پيک‌هاي کرونايي فشار سنگيني بر مجموعه بهداشت و درمان وارد شد، بنابراين بايد اين خدمات از طريق رسانه ملي به اطلاع مردم رسانده شود و مردم نيز بدانند اگر وارد پيک بعدي شويم چه چالش‌هايي پيش رو خواهد بود.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نبايد به آمار کنوني کرونا خوشبين باشيم، تصريح کرد: با کار ستادي نمي‌توان بيماري کرونا را مديريت کرد، بايد در بحث مديريت بيماري کرونا به‌صورت عملياتي وارد ميدان شويم، اجرايي شدن مصوبات به صورت بند به بند با حساسيت دنبال شود و نتايج آن نيز در جامعه محسوس باشد.
 
حيدري بيان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها نيز اجرايي شدن مصوبات ستاد کروناي چهارمحال و بختياري را دنبال کنند و همچنين با سرکشي از مراکز درماني، درمانگاه‌ها و پايگاه‌هاي واکسيناسيون مشکلات احصا شود.
 
وي با اشاره به اينکه با پيشگيري مي‌توان از شکل‌گيري موج ششم کرونا در چهارمحال و بختياري جلوگيري کرد، خاطرنشان کرد: عادي‌انگاري و بي‌توجهي به اجراي مصوبات ستاد کرونا باعث افزايش آمار ابتلا به اين بيماري خواهد شد، بنابراين از هم‌اکنون بايد بحث پيشگيري، تزريق واکسن در بين اقشار مختلف و تشويق مردم به رعايت‌ پروتکل‌ها در اولويت قرار بگيرد.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html